torsdag 31 januari 2013

Mähhhh

Idag har jag vart hemma för att jag är extremt sjuk, typ gasell-influensan tror jag..
Fast kommer ändå gå till school imorrn, jag blir för uttråkad hemma. Idag har jag sovit, ätit, kollat på tv-serier, virkat... typ det. Men höjdpunkten av dagen är ju självklart att WU-TANG CLAN ska spela på grönan i augusti OH MY FIKKIN GAWD asso helt seriöst det är ju helt sjukt. 
hittills är det dessa jag ska se på Grönan i vår/sommar : 
FUN- 4/5
Ansiktet- 16/5
Thirty Seconds To Mars- 19/6
The Tallest Man On Earth- 2/8
Wu-Tang Clan- 22/8

Ganska jätte taggad på sommaren nu.. Jag ska på P&L sen vill jag gärna på en till festival vet inte riktigt hur jag ska få fram pengar till det eller vilken men antagligen Emmaboda eller Hultsfred.
Jag skulle kunna döda för att det ska vara sommar nu, jag orkar inte med skolan eller kyla längre. Jag vill ha Frihet, varma sommarnätter med utomhus krök, Festivaler med oändlig lycka och nya människor , Sommar jobb med eget ansvar och cash, Berlin med Anna (och förhoppningsvis Linnea), kärlek, vänner och VÄRME.

Just nu har jag lust att lägga mig under täcket och inte göra något och inte ha något ansvar..

Men men man får väl försöka göra det bästa av det man har och inte gå ner totalt (vilket jag redan har gjort , men jag ska försöka att ta mig upp igen)

Goodbye Hombres hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar