lördag 16 november 2013

Jag är hungrig

God morgon på er! 
Ja nu är det ju inte riktigt morgon och jag vaknade inte precis, men todos modos god morgon . Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, känner för att köpa en bok eller gå och träna eller något annat. Finns en väldigt verklig chans att jag bara ligger och lyssnar på King Krule och kollar på matlagnings videos på youtube ( vilket för övrigt är min favorit sysselsättning för tillfället ). Det ända dåliga med det är att jag blir så jävla hungrig.. Och att jag blir så besviken när jag går till kylskåpet och vi inte har allting så att jag kan göra en vietnamesisk grön mango sallad med karameliserade baconbits och en sötsur chilli dressing till och till efterrätt en mörk choklad sufflé med hemma gjord vanilj glass och varma hallon. Makes me sad mannen.. Jag är hungrig, ska gå och kolla om det finns någon tonfisk pasta kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar