måndag 2 december 2013

Ayahuasca

Jag har på senaste tiden blivit intresserad av Ayahuasca, jag har alltid gillat och tagit naturliga läkemedel så långt det går. Inte tagit "onödiga vaccinationer" dvs djurinfluensor och livmoderhalscancer osv. Jag tar Alvedon ibland om jag har hög feber eller extrem mensvärk så att jag inte kan fungera. Fast tycker att det är lite obehagligt, kanske är jag en naturelovinhippieperson eller så är jag rädd för att bli i stoppad zombie virus utan att jag vet om det.(antagligen är det bara influenser av mina föräldrar och folk jag var omkring när jag var yngre) . Men som senaste tiden har jag verkligen gått in för Ayahuasca, den fascinerar mig otroligt mycket och att läsa om de olika upplevelserna osv. Innan Ayahuasca så var min fascination Marijuana som oxå är ganska intressant, där finns ju mer fakta att hitta enkelt men nu när jag känner att jag kan tillräckligt om den så har jag gått vidare. 

Vet inte ens vad det här inlägget handlar om, ibland är min tankeprocess totalt spridd. Vilket gör det oerhört svårt att försöka skriva ner vad jag vill få fram.. Men i alla fall så är det det jag gör just nu ville bara uppdatera lite tror jag. 

Här kommer litt bilder som är inspirerade av Ayahuasca , de är underbara

Och sen lite bilder på själva processen att göra Ayahuasca (teet) 



Ser ganska vidrigt ut, slutprodukten asso. Som en brun sörja. 


Ja ja men vi hörs nästa gång jag har något att säga eller visa !

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar