söndag 1 december 2013

"The Roaring 20s"

På mitt gymnasie så har vi houses dvs att vi är uppdelade i olika hus och husen tävlar emot varandra och typ jag vet inte ska bonda med varandra i husen och lära känna olika människor i andra klasser och årskurser osv. Det skulle säkert funka om jag var en någorlunda social person som hade något som helst intresse att lära känna olika människor i andra klasser och årskurser, vilket jag inte är såatte.. 
Hur som helst nu i december så har alla hus sina House Suppers/Dinners vilket är exakt vad det låter som. Varje hus har olika teman för sina Suppers/Dinners och våran är "The Roaring 20s" . Jag gick inte förra året så jag vet inte vad det var då men jag känner att jag måste gå nu för att i alla fall låtsas att jag har lite schoolspirit. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig så jag har gjort an liten "insp-board-thingy" med 20s mode....

( kommer antagligen göra en typ "HOW TO: "dress-like-a-20s-person/woman" working title, när jag har en outfit osv. Så det kommer antagligen komma runt den 18de någonstans)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar