torsdag 8 maj 2014

➕➕➕➕➕➕➕

Guten Morgen, klockan må vara mer än morgon men anyways.
Eftersom det är Torsdag idag så har jag ju vart i skolan och upplevt allt trevligt man kan göra där, men Urma har vart helt M.I.A idag så var lite ensamt under min flera timmars "håltimme" och fått en "Are you a feminist? Aren't those super argessive and hate men? Do you shave your armpits?" kommentar idag så Skulle nog inte säga att dagen har vart på top. Fick dock A på mitt tyska nationella/hörförståelse så det är ju alltid bra men har kanske 3 nationella imorn oxå...(ARREGHHJ JAG DÖR JAG ÄR INTE BYGGD FÖR ATT SITTA I ETT JÄVLA KLASSRUM OCH PLUGGA TEORETISKA JÄVLA SAKER HELA JÄVLA DAGARNA JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR OCH HAR FÅTT TILLBAKA MINA JÄVLA STRESS-SKAKNINGAR I TYP HELA KROPPEN VILKET GÖR ATT JAG INTE KAN KONTROLLERA MINA JÄVLA HÄNDER OCH HÅLLA DEM STILLA, men det är lungan) Har oral exam i engelska vilket jag antar kommer gå galant men sen har jag skriv prov i spanska vilket jag känner kommer gå sådär... Men men vad ska man göra? Nu har jag inget mer intessant att skriva (inte för att det där va det) så kommer lämna er med några AS snygga bilder på Angelina Jolie från Elle .

  

(Och om Axel eller Marcus hittat den här bloggen vill jag bara säga Hej och ta er!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar