onsdag 7 maj 2014

• The MET GALA '14 •

Den femte var det dax i år igen för The Met Gala ( Costume Institute Gala ) , vilket är den mest exklusiva och viktigaste galan i modevärlden. Biljetten i år kostade $25 000 per person och självklart måste man vara på gästlistan innan som Anna Wintour själv har hand om, så jag var ju självklart på plats på röda mattan i min One of a kind klänning som var ett colab. mellan KTZ och Elie Saab *host host* okej det kanske inte är HELT sant men jag har kollat på alla röda mattan bilder och tagit fram de som jag tyckte va bäst för er 👌 så här får ni en "Best Dressed" från The Met Gala (enligt mig)




Om jag orkar kommer jag göra en "Best Dressed" manlig version oxå, och obviously så kommer jag INTE att göra en "Worst Dressed" eftersom det är inte så jag rullar här på min blogg.
Men vi hörs nästa gång jag får ett infall att blogga puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar