onsdag 15 januari 2014

Vad EN tjej letar efter i killar.

Hej hej hallå!
Runt den senaste månaden har en video cirkulerat och fått mycket negativ kritik (As it should) med titel " What Guys Look For In Girls " , titeln är ju problemet i sig. Den visar på att det de säger skulle vara det alla killar vill ha i en tjej, vilket skulle vara fucked up eftersom vad de säger är stört och jag orkar inte skriva ner de utan att gå på en rage rant om hur dumma i huvudet de är för jag har redan haft en "diskussion" om det och feminism in general på youtube i 30 kommentarer.. Allt jag vill säga är att ALLA snubbar gillar OLIKA brudar, om de är hetrosexuella få gillar de OLIKA snubbar, med for the purpose of det här inlägget som handlar om vad jag som en hetro brud personligen gillar så kommer jag se det utifrån mitt hetro perspektiv for now. Och så som ALLA (hetro) Brudar gillar OLIKA snubbar. Jag har inte samma syn på vad som är attraktivt som till exempel Linnea eller Irma har. Så människor in El Mundo! Lyssna inte på vad Andra människor som inte har någon som helst business med hur du ser ut, klär dig eller lever, för varje person som inte gillar dig finns det tusen som tycker att du är helt FRICKIKN amazeballs!   


Så let's talk about ME! Hah men ja, vad finner jag attraktivt i en kille? 
Om det endast är utseendemässigt så tror jag att jag gillar "vackra" snubbar, jag vet inte hur jag ska förklara det.. Det är inte alltid så att jag gillar typiskt "sexiga" eller "snygga" snubbar tex Ronaldo, Justin Bieber eller Zac Efron. Så för att jag ska bli "attraherad" så är det mer vackra snubbar, sen behövs det ju personlighet som klickar för att jag ska verkligen gilla någon och då är 3 saker viktigast för mig. 
1. Få mig att känna mig bekväm med honom, jag är en väldigt introvert person de första gångerna man träffar mig och om han då kan få mig att känna mig bekväm i situationen och med honom så lär jag ha en lätt crush på honom i nån dag haha.
2. Humor, jag kan inte säga nog hur viktigt det är för mig om vi har samma humor och han är roligt så kommer vi att gifta oss.
3. Intelligens, jag vill att min pojkvän ska kunna ha debatter och diskussioner, forma egna genomtänkta åsikter osv. Så för mig är det viktigt.

Det är nog det jag kan komma på just nu självklart finns det massa små saker som jag skulle vilja att personen ifråga hade och var med de är inte jätte viktiga och kan kompromissas med. Här kommer lit bilder på snubbar/män jag tycker är Haawt Stuff! Hah enjoy:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar