tisdag 7 januari 2014

God morgon!

Idag vaknade jag kl 3 typ, halvsov fram tills typ 5 och kollade på youtube och målade naglarna tills kl 8.30. Kul kul kul och oerhört intressant jag vet, det som hände efter var dock inte kul kul kul eller smart av mig alls.. Jag fick för mig att gå ut och springa.. Kändes jätte bra den första kvarten, sen blev allt jätte jobbigt. Det var inte kul längre, hörlurarna funkade inte, mer folk, hade inget vatten, hade inte ätit, as ont i öronen för det var för kallt.. Sen kommer jag till Eriksdalsbadet och bara inser vilken amazing idé det skulle vart att ta med mig mitt kort så jag kunde gå in dit och gymma istället för att frysa där ute, men såklart tänkte jag inte på det när jag bara springer ut genom dörren. Ibland gillar jag inte mina infall av spontanitet jag får. Nu är jag hemma i alla fall efter 15 min av kul springande och 45 min av miserabelt lunkande. Funderar på om det är värt att gå till Eriksdalsbadet igen och träna nu eller om jag vill sova.. Jag hoppas att jag tränar, för det skulle vara bra. Men å andra sidan hoppades jag det igår också och det gick ju åt helvete. Vi får se helt enkelt..

Funderar även på om jag skulle börja blogga på engelska eftersom enligt blogger statistiken så är en överväldigande majoritet av mina läsare från USA, Canada och länder som inte pratar svenska. Vilket verkar helt stört enligt mig, vad gör de här liksom? De förstår ju inte vad som skrivs? Klickar de bara på min blogg ett antal gånger per dag och stirrar? Personligen skulle det ju inte vara en så stor omställning att blogga på Engelska eftersom jag spenderar mina veckodagar pratandes det språket ändå.. Hmm vi får se hur det blir med det. Här kommer litt bilder:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar