tisdag 7 januari 2014

Horoskop


Det där var mitt horoskop för idag, skulle nog säga att det stämde ganska bra.. Jag älskar för övrigt horoskop, jag vet inte varför. Jag vet att de inte är på riktigt riktigt men om det nu är så att man läser det och sedan "skapar/fullföljer" horoskopet själv ( vet inte om det makes sense ) så är väl det en bra grej? Jag menar de flesta horoskopen är ju positiva med en liten "varning" ibland, typ "var varsam med dina pengar" eller "tänk noga på beslut som ska fattas" etc. Det är ju inga dåliga saker som man inbillar dig ska hända och sedan " gör ". Any way jag läser inte för mycket in i horoskop jag gillart bara starkt, men det stod i ett års horoskop från Elle att jag kommer bli gravid den 15 april... Det kanske jag inte vill "fullfölja".. 
Idag , efter imorse, så gick jag och träffade Linnea. Vi promenerade snackade schieße och handlande litt saker. Hon köpte  lite kläder på Monki och jag köpte en hår toning i brunt som jag nu har tonat håret med så det är helt brunt. Sen tog vi ett glas gingerbeer på Sardin, honhonhon va sofistikerade vi låter. Nej, mamma jobbade där idag så vi gick in och satte oss vid baren och shitchattade lite medans de öppnade. Nu har jag lagat carbonara till mig och mon frère, kollat på ett antal HIMYM avsnitt med honom, färgat mitt hår och sett till så att han lagt sig och nu jag själv. Puh! Hah egentligen inte jobbigt alls jag är bara allmänt trött osv, skolan börjat imorn vilket inte gör situationen bättre. Som tur är slipper vi latinet på morgonen och börjar istället 11.30 vilket är galet skönt. Ska bli kul och träffa Irma igen men annars kan jag inte säga att jag ser fram emot den här terminen speciellt mycket.. URGGH ska ta och somna nu to the sweet sound of James Bay. GNATT❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar