söndag 12 januari 2014

Sozz Peepzz

Jag är ledsen att jag inte bloggat på ett tag, har vart mycket i skolan och så. Och jag menar hur gärna läser man om någons skoldag när man själv tvingats slava där? Blir ju lite PTSD på det. Med flashbacks till traumat osv.. Så om inget intressant, kul eller nämnvärt händer så kommer jag nog inte beskriva hur min lunch såg ut eller om min latin lektion var ett pain in the arse. Och tyvärr har det inte hänt så mycket annat utöver skolan. JO förresten, jag har fixat mitt sovmönster. Detta bidrar dock till att jag inte har något att berätta alls eftersom jag har börjat somna kl 20 eller tidigare och vaknar sedan kl 5-6 på morgonen. Sen har jag kollat på många bra filmer de senaste dagarna som jag kan rekommendera att ni ser.

The Book Thief
The Secret Life Of Walter Mitty
The Wolf Of Wall Street
Frozen
About Time
American Hustler
The Hobbit: The Desolation Of Smaug
The Spectacular Now

Alla extremt bra, eller i alla fall above average hah. Just nu kollar jag på en film som heter The Fifth Estate den handlar om "the rise of" Wikileaks och Julian Assange. Jag kan inte säga än om det är en bra film eller inte, men den verkar i alla fall vara informativ och den har Benedict Cumberbacht vilket alltid är bra. 

Jag har också ritat litt och vart ledsen och inte ätit godis eller onyttiga saker på 11 dagar (åt två dumle igår men det räknas inte) och ätit burritos och Tom Ka och allmänt bara varit. Ska bara komma igång med träningen sen så kan jag äntligen äta Haribo nappar igen. 
OCH jag tonade håret/ombrén helt brunt så nu har jag min "naturliga" hårfärg. Jag gillar det men jag kan börja se hur färgen redan börjar komma ur så jag tror jag ska färga det nästa gång. 
Anyway vi ses nästa gång jag kommer ihåg att blogga!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar