måndag 6 januari 2014

SHERLOCK und säng

Guten Morgen Peeps.
Idag somnade jag faktiskt relativt tidigt, ca 1. Och vaknade kl 6 vilket är myyyyyyyycket bättre än senaste dagarna så jag är stolt över mig själv. Hade konstiga drömmar dock om grannar, Franska bulldogs och pool bad med bl.a Michael Fassbender.. Intressant..
Sen Jag vaknade så har jag bara lyssnat på James Bay, ätit Frukost ( Loops, en halv Breakfast Muffin och lite Juice) och kollat på lite nya avsnitt av diverse tv-serier.
Den nya säsongen av Sherlock har ju börjat nu, vilket gör mig väldigt glad eftersom det är en väldigt bra serie. Jag kollar extremt mycket på tv-serier.. Det är väl en av mina svagheter/obsessions. Och jag kollar på massa skit, CW serier osv, som inte är bra på riktigt bara RomCom lixom. Tidsfördriv. Men Sherlock är inte en sådan, den är fantastisk på ALLA plan. Skådespelarna, dialog, storylinen av avsnitten, filmningen etc. Det är även en "Mini serie" vilket jag gillar, det betyder att det är ca 3 avsnitt i varje säsong fast varje avsnitt är  1h och 20min. Bra skit helt enkelt.
Kanske bör jag skriva ett inlägg om Tv-serier osv.. hmmm.. lär nog göra det eftersom det är en av de få sakerna jag vet nått om hah.

Vet inte hur planerna idag ser ut, har fått för mig att jag ska gå och träna idag så vi får väl se hur det blir med det.. Har vart lite frånvarande från mina vänner i ett par dagar hoppas det inte är början på nått..
Nej men jag hoppas verkligen jag tvingar iväg mig att träna osv idag skulle vara bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar